Retourneren

KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN?
Voldoet een voorraadartikel niet aan jouw verwachtingen dan kun je het binnen 14 dagen altijd terugbrengen bij één van onze vestigingen, het maakt niet uit bij welke. Neem voor de voorwaarden contact op met één van onze vestigingen. Klik hier voor onze contactgegevens. Ook kun je je artikel meegeven aan een van onze chauffeurs. Je kunt het artikel retourneren als:

  • Het artikel compleet is
  • Het artikel in de originele verpakking verpakt is
  • Het artikel niet beschadigd is
  • De retourzending op een adequate manier verpakt en aangeleverd is

Sommige artikelen kun je niet retourneren. Het gaat dan om:

  • Buiten assortiment artikelen (speciaal besteld bij leverancier)
  • Artikelen die duidelijk van persoonlijk aard zijn zoals bedrukte kleding

Bij aankomst van de retourzending zal de retour worden gecontroleerd en bij acceptatie zal het verschuldigde bedrag zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 30 dagen aan jou worden gecrediteerd.
 

Lees hier onze algemene voorwaarden over retournering. Je vaste contactpersoon kan je hierbij helpen. Klik hier voor onze contactgegevens.


MOET IK VERZENDKOSTEN BETALEN VOOR HET RETOURNEREN?
Voldoet een voorraadartikel niet aan jouw verwachtingen dan kun je het binnen 14 dagen altijd retourneren. Je hebt twee mogelijkheden om een artikel te retourneren: 

  • Je brengt de artikelen zelf naar één van onze vestigingen terug, dan betaal je natuurlijk geen verzendkosten
  • Je belt met je vaste contactpersoon en die zorgt dat de artikelen met een retourorder retour worden gehaald door onze eigen chauffeur of door een transporteur. De kosten en het risico zijn dan voor onze rekening

Bij aankomst van de retourzending zullen de artikelen door ons worden gecontroleerd en bij acceptatie zal het verschuldigde bedrag zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 30 dagen aan jou worden gecrediteerd. Het kan zijn dat er door ons retourname kosten in rekening worden gebracht. Lees hiervoor onze algemene voorwaarden over retournering. Je vaste contactpersoon kan je hierbij ook helpen. Klik hier voor onze contactgegevens.

 

WAAR MOET MIJN RETOURZENDING AAN VOLDOEN?
Je retourzending aan Dozon wordt geaccepteerd als het aan een aantal voorwaarden voldoet:

  • Het artikel compleet is
  • Het artikel in de originele verpakking verpakt is
  • Het artikel niet beschadigd is
  • De retourzending op een adequate manier verpakt en aangeleverd is

Je kunt ook onze algemene voorwaarden raadplegen. Je vaste contactpersoon kan je hierbij ook helpen. Klik hier voor onze contactgegevens.

 

HOE KRIJG IK MIJN GELD TERUG ALS IK BESLUIT EEN ARTIKEL TE RETOURNEREN?
Voldoet een voorraadartikel niet aan je verwachtingen dan kun je het binnen 14 dagen altijd kosteloos terugbrengen bij een van onze vestigingen, het maakt niet uit bij welke. Lees hier onze algemene voorwaarden over retournering. Je vaste contactpersoon kan je hierbij helpen. Klik hier voor onze contactgegevens.  Zodra de retourzending bij ons binnen is en geaccepteerd, dan wordt het verschuldigde bedrag zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 30 dagen aan jou gecrediteerd.