Skip Navigation Links

Bestellen


HOE KAN IK ME REGISTREREN?
Je kan je registreren via de pagina Registreren. Op deze pagina vragen we een aantal gegevens van je, waaronder een KVK-nummer. Wanneer het registratieformulier volledig gevuld is zullen we je aanvraag in behandeling nemen. Dit duurt circa drie werkdagen. Heb je vragen over de status van uw aanmelding, dan kan je contact met ons opnemen op het nummer 0314-350611 of mailen naar info@dozon.nl


IS REGISTREREN VERPLICHT?
Ja, registreren is verplicht voordat je kunt bestellen in de webshop. Dit heeft er mee te maken met dat je bij Dozon alleen op rekening kunt bestellen.


HOE LANG DUURT HET VOOR DAT IK KAN BESTELLEN?
Wanneer het registratieformulier volledig gevuld is zullen we je aanvraag in behandeling nemen. Dit circa duurt drie werkdagen. Zodra we een account voor je hebben aangemaakt, ontvang je een mailtje met daarin je login gegevens. Hiermee kan je direct jouw eigen favorietenlijsten samenstellen en bestellingen plaatsen.

Inloggen kan via onze inlogpagina


HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?
Om te bestellen moet je eerst inloggen via onze inlogpagina. Eenmaal ingelogd kan je op verschillende manieren een bestelling plaatsen:

  • Op de homepage kan je via het linker navigeermenu naar de gewenste artikelen navigeren. Eenmaal aangekomen bij het betreffende artikel, kan je deze vervolgens toevoegen aan je winkelmandje.
  • Gebruik je favorietenlijsten om artikelen eenvoudig en snel toe te voegen aan je winkelwagen. De favorietenlijsten kan je vinden in je profielpagina. Je profielpagina is te bereiken via "Mijn account" en "Profiel"
  • Via onze productgroepen, kan je met meer visuele begeleiding navigeren naar je eigen artikelen.
  • Via de zoekbalk bovenin onze webshop, kan je zoeken met behulp van trefwoorden, artikelnummers, EAN nummers en meer.
  • In je winkelwagen zelf, kan je met behulp van artikelnummers, snel en eenvoudig artikelen toevoegen aan je bestelling.

Wanneer je klaar bent met artikelen toevoegen, klik je op "volgende stap". Vervolgens krijg je de mogelijkheid om een Factuuradres en Afleveradres te kiezen. Klik op "Bestelling controleren" om door te gaan. Om de bestelling af te ronden voeg je indien nodig een Referentie of Opmerking toe, kies je een gewenste leverdatum en plaats je de bestelling door te klikken op "Bestelling voltooien"!


WAT IS DE STATUS VAN MIJN BESTELLING?
Om de status van je bestelling op te vragen, kan je contact opnemen met je vaste contactpersoon.
Klik hier voor onze contactgegevens.


HOE KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Om je bestelling te annuleren kan je contact opnemen met ons op 0314-350611 of mailen naar info@dozon.nl


WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?
Wij streven er naar om bestellingen die vóór 16:30 uur (op werkdagen) zijn besteld, de volgende dag af te leveren. (Dit geldt niet voor de vrijdag en feestdagen.

Wil je je bestelling sneller? Dat kan.

Vraag één van de specialisten van Dozon naar de mogelijkheden.
Klik hier voor onze contactgegevens


IK HEB GEEN BEVESTIGING VAN MIJN ONLINE BESTELLING ONTVANGEN!
Wanneer je een bestelling plaatst in onze Webshop, krijg je daarna een bevestiging in je mailbox.
Heb je deze niet ontvangen, mail dan naar de E-Commerce afdeling: webshop@dozon.nl