Garantie & reparatie

Onderhoud en reparatie
Is een machine toe aan onderhoud, een keuring of is er een defect? Wij zorgen er samen met onze externe reparateurs voor dat de machine weer klaar is voor gebruik. Lever de machine in bij één van onze vestigingen of neem contact op met je vaste contactpersoon binnen Dozon. Onderhoud en reparatie worden snel en professioneel uitgevoerd. Zo worden er altijd originele onderdelen gebruikt en wordt het elektrisch gereedschap gekeurd volgens NEN3140. Bij reparatie kun je tijdelijk gebruik maken van een leenmachine. Zo kun jij weer veilig en snel aan de slag! 
 
Slijpservice
Om zo optimaal en veilig mogelijk te blijven werken, is het belangrijk om gereedschap in een goede conditie te houden. Voor het slijpen van gereedschap kun je bij Dozon terecht: 
  • Cirkelzaagbladen
  • Gat-, hand-, en kettingzagen
  • Scharen & tuingereedschap
  • Beitels
  • Frezen
Garantie
Gaat een machine die je via Dozon hebt aangeschaft defect binnen de garantietermijn? Wij zorgen dat de machine retour gaat naar de leverancier en wordt beoordeeld voor garantie. Je kunt hiervoor terecht bij één van onze vestigingen of neem contact op je vaste contactpersoon. Zorg dat je de aankoopfactuur en machine bij de hand hebt. Wel zo efficiënt!
 
Garantietermijn
De standaard fabrieksgarantie van machines is één jaar. Bij diverse leveranciers is er een mogelijkheid om de machine te registreren voor extra garantie tot wel drie jaar. Dit gaat eenvoudig in zijn werk via de website van de leverancier. 
 
Leasen
Tegen vaste kosten per maand elektrisch of hand-gereedschap leasen? Dat kan!
  • Betaal enkel voor het gebruik
  • Eerste optie tot koop na het einde leaseperiode
  • De verzekering kunnen wij verzorgen
  • Maandelijkse betalingen zijn volledig aftrekbaar als bedrijfskosten
  • Leasemaatschappij is eigenaar van het gereedschap
Wil je meer info? Vraag naar de mogelijkheden bij je vaste contactpersoon. Klik hier voor onze contactgegevens.