Betalen
WAAR KAN IK MIJN FACTUREN VINDEN?
Jouw facturen van alle bestellingen (Online of Offline) kan je terugvinden via "Mijn Account --> Profiel --> Facturen"
WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN ZIJN ER?
Bij Dozon hanteren wij een betaling op rekening. Nadat er besteld is en de bestelling geleverd is, versturen wij een factuur. Voor meer informatie kun je onze algemene voorwaarden bekijken.
KAN IK OOK OP REKENING KOPEN?
Je moet je eerst registreren om op rekening te kunnen kopen.
Je kan je registreren via de pagina Registreren. Op deze pagina vragen we een aantal gegevens van je, waaronder een KVK-nummer. Wanneer het registratieformulier volledig gevuld is zullen we je aanvraag in behandeling nemen. Dit duurt circa drie werkdagen. Heb je vragen over de status van uw aanmelding, dan kan je contact met ons opnemen op het nummer 0314-350611 of mailen naar info@dozon.nl
ZIJN DE GETOONDE PRIJZEN INCLUSIEF OF EXCLUSIEF BTW?
Alle op deze Webshop vermelde tarieven zijn exclusief BTW.
WANNEER KAN IK MIJN FACTUUR VERWACHTEN?
De snelheid van de facturatie hangt onder andere af van de leverdatum. Wij streven er naar om de factuur binnen 7 dagen bij jou te bezorgen. Dit kan digitaal via mail, maar we kunnen hem ook via de post versturen. In “mijn account” in de webshop vind je een duidelijk overzicht van alle facturen. Facturen van bestellingen die je aan de balie of via de binnendienst hebt gedaan, kun je hier ook vinden.
IK HEB EEN VRAAG OVER MIJN FACTUREN!
Voor vragen over facturatie met betrekking tot prijzen, kortingen etc. kan je contact opnemen met je vaste contactpersoon. Klik hier voor onze contactgegevens.
Voor vragen over facturatie met betrekking tot betaalafspraken, openstaande rekeningen, etc. kan je contact opnemen met onze debiteurenadministratie. Dit kan via debiteuren@dozon.nl