Veelgestelde vragen

Registreren
Mijn Account
Bestellen
Favorietenlijst (Hotlist)
Betalen
Bezorgen & Afhalen
Retourneren
Garantie & Reparatie
Artikelen
Dozon Diensten

Waar kan ik S@les in de bouw aanvragen?

Om gebruik te kunnen maken van S@les in de bouw, moeten we dit eerst voor je activeren. Stuur daarom een mail naar webshop@dozon.nl met het verzoek om gebruik te maken van S@les in de bouw.

Eenmaal geactiveerd kan je S@les in de bouw vinden onder Mijn Account --> Profiel --> Sales in de Bouw

Kan ik het bestellen vereenvoudigen?

Je kunt het bestellen van Dozon artikelen makkelijk vereenvoudigen. Dozon biedt namelijk aan klanten een scansysteem aan. Wij leveren een scanner en schapkaartjes waarmee je makkelijk schapkaartjes van producten kunt scannen die bij jou in je magazijn, bus of opslag liggen. Nadat je het product gescand hebt, komt deze automatisch terecht in de webshop waarna je makkelijk het gewenste product kunt bestellen. Je kunt nu ook het product toevoegen aan je favorietenlijst waardoor het bestelproces nog sneller gaat. Je kunt hierdoor gemakkelijk je voorraad aanvullen!

Lijkt jou dit ook wat? Neem dan contact op met jouw vaste contactpersoon. Klik hier voor onze contactgegevens.

Heeft Dozon ook domotica producten?

Ook voor domotica kun je bij Dozon terecht. Domotica omvat alle elektronische toegangs-, sluit- en veiligheidssystemen. Heb je voor jouw project advies nodig over bovengenoemde sluitsystemen? Wij werken samen met onze partner ACES. ACES biedt het beste op het gebied van domotica.

Kan ik Elektronisch Zakendoen met Dozon?

Ben je gewend om zaken te doen via de S@les in de bouw standaard? Dan kun je hiervoor ook bij Dozon terecht. Naast de S@les standaard heb je bij Dozon ook de mogelijkheid om via de systemen van Groeneveld, Matrix of 2BA zaken te doen. Om hiervan gebruik te kunnen maken, neem dan contact op met je vaste contactpersoon. Klik hier voor onze contactgegevens.

Kan ik een bouwcontainer huren?

Ja, dat kan. Op de bouwplaats van het project leveren we een container die ingericht kan worden met voorraadstellingen. Tevens houden wij ook het voorraadniveau bij van bepaalde artikelen, zodat je nooit over te weinig artikelen beschikt. Na het project kun je het overgehouden materiaal (mits in nette, gesloten verpakking en volledig) retourneren. Het verschil tussen de artikelen van aankoop en de artikelen van retournering wordt gecrediteerd.

Kunnen jullie contact opnemen wanneer mijn bestelling word verzameld?

Als je het makkelijk vindt dan sturen we je automatisch de pakbon van je bestelling die de volgende dag geleverd wordt per e-mail. Meer weten hierover? Neem dan contact op met je vaste contactpersoon. Klik hier voor onze contactgegevens.

Kan ik de facturatie via mail ontvangen?

Om je administratie te vereenvoudigen bieden we je de mogelijkheid om de facturatie per e-mail te ontvangen. Neem dan contact op met je vaste contactpersoon, of neem contact op met onze debiteurenadministratie via debiteuren@dozon.nl

Tevens kan je in “Mijn account” een duidelijk overzicht vinden, van alle facturen. Facturen die je aan de balie in één van onze vestigingen ontvangt, kun je óók online vinden.